1. Promoure una educació integral, tot respectant la individualitat i les etapes de desenvolupament infantil acord a les necessitats bàsiques.
2. Assolir el grau de seguretat afectiva i emocional que correspon al seu moment maduratiu i despertar el desig de descobrir i aprendre.
3. Proporcionar i organitzar els espais i materials de manera que l’ infant pugui actuar amb la seguretat i autonomia necessàries per desenvolupar totes les seves capacitats i així iniciar el procés d'ensenyament-aprenentatge.
4. Utilitzar el joc com a recurs pedagògic i com a l’activitat bàsica d’aprenentatge.
5. Intentar que cada nen i cada nena assoleixi els hàbits d’ordre i neteja i col·laborar amb iniciativa en les activitats quotidianes d’alimentació, higiene, repòs, i neteja personal.
6. Promoure la descoberta del propi cos i de l'entorn proper que ens envolta.
7. Fomentar la comunicació i expressió per mitjà dels diversos llenguatges: corporal, verbal, gràfic, plàstic, musical, i matemàtic.